Meistä

Nykymaailman kiireessä huomaamme usein kaipaavamme yksinkertaisuutta. Me Qvikillä uskomme, että teknologia voi auttaa meitä saavuttamaan sen ja parantaa elämänlaatuamme. Parhaimmillaan teknologia antaa meille aikaa keskittyä elämän tärkeimpiin asioihin. Tämän eteen Qvikiet tekevät töitä päivittäin.

Qvikin tarina alkoi vuonna 2008. Maailma oli teknologisen vallankumouksen kynnyksellä, kun ensimmäiset oikeat älypuhelimet alkoivat ilmestyä. Perustajillemme – Larille, Tuukalle ja Eliakselle – kyseessä ei ollut pelkkä uusi trendi. He näkivät, että mobiiliteknologia tulisi pysyvästi muuttamaan tapaamme kommunikoida ja kokea elämää.

Qvikin perustajat uskoivat, että teknologian tulisi yksinkertaistaa arkea ja ratkaista oikeita ongelmia – kikkailun ja häiritsemisen sijaan. Visio oli rohkea ja luova, ja näin syntyi uraauurtava Pohjoismainen mobiilikonsulttitalo.

Nykyään Qvikillä työskentelee yli 160 lahjakasta ammattilaista Suomessa, Ruotsissa ja UK:ssa, ja olemme ylpeitä teknologiakumppaneita monille Pohjoismaiden tunnetuimmista kuluttajabrändeistä. Yhdessä rakennamme monipuolisia digitaalisia palveluja, jotka eivät ainoastaan menesty kaupallisesti, vaan ovat myös rakastettuja käyttäjien keskuudessa. Kehitämme palveluja, jotka parantavat tiedon saatavuutta, tehostavat viestintää, lisäävät tuottavuutta, vievät terveydenhuoltoa eteenpäin, edistävät kasvua ja innovaatiota sekä kannustavat kestävään elämäntapaan – tehden elämästä yksinkertaisempaa ja parempaa.

Teknologiakumppanina autamme yritystäsi digitalisoimaan tuotteet ja palvelut lisäarvoa tuottavalla tavalla. Teknologiaa optimaalisesti hyödyntämällä näytämme yhdessä suuntaa tulevaisuuden asiakaskokemuksille.

Yhteisiä onnistumisia

Paras datan käyttö

Vuonna 2024 voitimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme Keskon kanssa kategoriassa Paras datan käyttö.

Grand Prix -voittaja, Paras digitaalinen palvelu, Paras palvelumuotoilu, Paras datan käyttö

Vuonna 2023 voitimme Grand One -kilpailussa useita kategorioita asiakkaidemme Terveystalon Medoma-sovelluksella ja Keskon My Year Wrapped -ominaisuudella.

Paras käyttökokemus

Vuonna 2022 voitimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme Terveystalon ajanvarausjärjestelmällä kategoriassa Paras käyttökokemus.

Future workplace

Vuonna 2022 ansaitsimme Siqniltä Future Workplaces -sertifikaatin kulttuurimme johtamisesta erinomaisella työntekijäymmärryksellä.

Paras palvelumuotoilu, Paras verkkopalvelu -kunniamaininta

Vuonna 2020 voitimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme VR:n kanssa kategoriassa Paras palvelumuotoilu ja saimme kunniamaininnan Paras verkkopalvelu -kategoriassa Tallink Siljan kanssa.

Paras digitaalinen palvelu – voitto ja kunniamaininta

Vuonna 2020 voitimme Blue Arrow Awardseissa asiakkaamme VR:n kanssa kategoriassa Paras digitaalinen palvelu. Saimme samassa kategoriassa kunniamaininnan asiakkaamme Tallink Siljan kanssa.

Paras palvelumuotoilu ja Paras käyttöliittymäsuunnittelu

Vuonna 2018 voitimme Red Dot Awardseissa asiakkaamme Aurinkomatkojen kanssa palvelumuotoilun ja käyttöliittymäsuunnittelun kategorioissa.

Paras mobiilipalvelu, Paras mobiilipalvelu -kunniamaininta, Paras verkkokauppa -kunniamaininta

Vuonna 2018 voitimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme Aurinkomatkojen kanssa Paras mobiilipalvelu -kategoriassa. Asiakkaamme Bolt.works sai kunniamaininnan samassa kategoriassa. Lisäksi Aurinkomatkat sai kunniamaininnan Paras verkkokauppa -kategoriassa.

Paras käyttökokemussuunnittelu -kunniamaininta

Vuonna 2017 saimme asiakkaamme Sanoman kanssa HS.fi -uutispalvelulla kunniamaininnan kategoriassa Paras käyttökokemussuunnittelu.

Innovatiivisin palvelu -kunniamaininta

Vuonna 2016 saimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme Kindiedaysin kanssa kunniamaininnan Innovatiivisimman palvelun kategoriassa.

Innovatiivisin palvelu -kunniamaininta

Vuonna 2016 saimme Red Dot Awardseissa asiakkaamme Kindiedaysin kanssa kunniamaininnan Innovatiivisin palvelu -kategoriassa.

Paras mobiilipalvelu, Paras kuluttajapalvelu, Paras käyttökokemussuunnittelu -kunniamaininta

Vuonna 2015 voitimme Ylen Uutisvahti-palvelulla kahdessa kategoriassa ja saimme Slushin tapahtumasovelluksella kunniamaininnan Paras käyttökokemussuunnittelu -kategoriassa.

Paras mobiilipalvelu julkisella sektorilla, Paras kuluttajapalvelu

Vuonna 2014 voitimme asiakkaamme Ylen kanssa Grand One -kilpailun Paras mobiilipalvelu -kategoriassa. Vuonna 2013 voitimme asiakkaamme Cabforcen kanssa Paras kuluttajapalvelu -kategoriassa.

Qvik-konserni

Qvik-konserni on innovatiivinen teknologiakonsultointiyritys, jossa työskentelee yli 160 digitaalisen tuotekehityksen asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa ja UK:ssa. Luomme digitaalisia tuotteita, jotka ilahduttavat käyttäjiä ja tuottavat liiketoiminnallista lisäarvoa.

Toimimme Qvikin brändillä Suomessa ja UK:ssa sekä qte developmentina Ruotsissa. Valitsemme yhteisestä työkalupakistamme aina ainutlaatuisen osaajayhdistelmän kunkin projektin tarpeisiin. Qvik-konsernia tukee suomalainen pääomasijoittaja Bocap. Asiakkaitamme ovat muun muassa Säästöpankki, Posti, Electrolux, Suunto ja Koenigsegg.

Juha Falck
Varaa ensimmäinen tapaaminen

Juha Falck, Director of New Business Acquisition

Valitse sopiva aika
Ota yhteyttä
Juha Falck

Director of New Business Acquisition

Pia Höglund

Senior Management Consultant

Robert Seege

Director of Account Management

Urho Kekkosen katu 5c, 00100, Helsinki

info@qvik.fi

K-Ruoka-sovellus, Paras datan käyttö, 2024

Terveystalon Medoma-sovellus, Grand Prix, Paras digitaalinen palvelu, Paras palvelusuunnittelu, 2023

Terveystalon ajanvaraus, Paras käyttökokemus, 2022