Skip to content

Oma menestystarinamme

Autamme intohimoisesti muita yrityksiä menestymään digitaalisessa maailmassa – mutta olemme samalla nauttineet omasta kasvun matkastamme. Vuodesta 2008 lähtien meitä on ajanut sama tavoite: auttaa asiakkaitamme luomaan menestyviä digitaalisia tuotteita.

Qvikin tarina alkoi vuonna 2008. Maailma oli teknologisen vallankumouksen kynnyksellä, kun ensimmäiset oikeat älypuhelimet alkoivat ilmestyä. Perustajillemme – Larille, Tuukalle ja Eliakselle – kyseessä ei ollut pelkkä uusi trendi. He näkivät, että mobiiliteknologia tulisi pysyvästi muuttamaan tapaamme kommunikoida ja kokea elämää.

18 vuotta myöhemmin Qvik on auttanut lukuisia yrityksiä viemään ideansa käytäntöön. Tänään olemme yli 150 huippuosaajan yhteisö Pohjois-Euroopassa ja ylpeä teknologiakumppani monille Pohjoismaiden tunnetuimmille kuluttajabrändeille. Meitä kaikkia yhdistää sama tavoite: luoda digitaalisia tuotteita, jotka menestyvät.

Tänä päivänä olemme johtavien Pohjoismaisten brändien teknologiakumppani

Yli 150 digitaalisen osaajan tiimimme tukee asiakkaitamme kaikissa tuotteen elinkaaren vaiheissa. Tiimissämme on niin huippuluokan suunnittelijoita, kehittäjiä, liiketoiminnan neuvonantajia kuin maksamisen asiantuntijoitakin. Mutta ennen kaikkea tiimissämme on fiksuja ihmisiä – ihmisiä, jotka osaavat priorisoida niitä asioita, jotka lopulta ratkaisevat menestyksen.

Suunto

Posti

Sanoma

Säästöpankki

Suunto

Posti

Sanoma

Säästöpankki

Qvik-konserni

Qvik-konserni on innovatiivinen teknologiakonsultointiyritys, jolla on yli 150 digitaalisten tuotteiden asiantuntijaa Pohjoismaissa. Suunnittelemme ja toteutamme digitaalisia tuotteita, jotka ilahduttavat käyttäjiä ja tuottavat mitattavaa liiketoiminta-arvoa.

Qvik-konserni perustettiin Suomessa, ja sen alla toimii kaksi brändiä: Qvik Suomessa ja qte development Ruotsissa. Meillä on niin asiakkaita kuin asiantuntijoita eri puolilla Pohjois-Eurooppaa, joten vaikutamme rajojen yli. Qvik-konsernia tukee suomalainen pääomasijoittaja Bocap. Joitakin asiakkaitamme ovat Säästöpankki, Posti, Electrolux, Suunto ja Koenigsegg.

17+ vuotta

Kokemusta digitaalisista tuotteista

300 miljoonaa

Tyytyväistä loppukäyttäjää

35

Palkintoehdokkuutta ja voittoa

150+

Digitaalisten tuotteiden asiantuntijaa

Yhteisiä onnistumisia

Paras datan käyttö

Vuonna 2024 voitimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme Keskon kanssa kategoriassa Paras datan käyttö.

Grand Prix -voittaja, Paras digitaalinen palvelu, Paras palvelumuotoilu, Paras datan käyttö

Vuonna 2023 voitimme Grand One -kilpailussa useita kategorioita asiakkaidemme Terveystalon Medoma-sovelluksella ja Keskon My Year Wrapped -ominaisuudella.

Paras käyttökokemus

Vuonna 2022 voitimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme Terveystalon ajanvarausjärjestelmällä kategoriassa Paras käyttökokemus.

Future workplace

Vuonna 2022 ansaitsimme Siqniltä Future Workplaces -sertifikaatin kulttuurimme johtamisesta erinomaisella työntekijäymmärryksellä.

Paras palvelumuotoilu, Paras verkkopalvelu -kunniamaininta

Vuonna 2020 voitimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme VR:n kanssa kategoriassa Paras palvelumuotoilu ja saimme kunniamaininnan Paras verkkopalvelu -kategoriassa Tallink Siljan kanssa.

Paras digitaalinen palvelu – voitto ja kunniamaininta

Vuonna 2020 voitimme Blue Arrow Awardseissa asiakkaamme VR:n kanssa kategoriassa Paras digitaalinen palvelu. Saimme samassa kategoriassa kunniamaininnan asiakkaamme Tallink Siljan kanssa.

Paras palvelumuotoilu ja Paras käyttöliittymäsuunnittelu

Vuonna 2018 voitimme Red Dot Awardseissa asiakkaamme Aurinkomatkojen kanssa palvelumuotoilun ja käyttöliittymäsuunnittelun kategorioissa.

Paras mobiilipalvelu, Paras mobiilipalvelu -kunniamaininta, Paras verkkokauppa -kunniamaininta

Vuonna 2018 voitimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme Aurinkomatkojen kanssa Paras mobiilipalvelu -kategoriassa. Asiakkaamme Bolt.works sai kunniamaininnan samassa kategoriassa. Lisäksi Aurinkomatkat sai kunniamaininnan Paras verkkokauppa -kategoriassa.

Paras käyttökokemussuunnittelu -kunniamaininta

Vuonna 2017 saimme asiakkaamme Sanoman kanssa HS.fi -uutispalvelulla kunniamaininnan kategoriassa Paras käyttökokemussuunnittelu.

Innovatiivisin palvelu -kunniamaininta

Vuonna 2016 saimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme Kindiedaysin kanssa kunniamaininnan Innovatiivisimman palvelun kategoriassa.

Innovatiivisin palvelu -kunniamaininta

Vuonna 2016 saimme Red Dot Awardseissa asiakkaamme Kindiedaysin kanssa kunniamaininnan Innovatiivisin palvelu -kategoriassa.

Paras mobiilipalvelu, Paras kuluttajapalvelu, Paras käyttökokemussuunnittelu -kunniamaininta

Vuonna 2015 voitimme Ylen Uutisvahti-palvelulla kahdessa kategoriassa ja saimme Slushin tapahtumasovelluksella kunniamaininnan Paras käyttökokemussuunnittelu -kategoriassa.

Paras mobiilipalvelu julkisella sektorilla, Paras kuluttajapalvelu

Vuonna 2014 voitimme asiakkaamme Ylen kanssa Grand One -kilpailun Paras mobiilipalvelu -kategoriassa. Vuonna 2013 voitimme asiakkaamme Cabforcen kanssa Paras kuluttajapalvelu -kategoriassa.

Tule tapahtumiimme

Kaikki tapahtumat
Design leaders' roundtable
Design leaders' roundtable

4. joulukuuta, 2025

Robert Seege
Varaa ensimmäinen tapaaminen

Robert Seege, Sales Director