
Design leaders' roundtable
4. joulukuuta, 2025
Autamme intohimoisesti muita yrityksiä menestymään digitaalisessa maailmassa – mutta olemme samalla nauttineet omasta kasvun matkastamme. Vuodesta 2008 lähtien meitä on ajanut sama tavoite: auttaa asiakkaitamme luomaan menestyviä digitaalisia tuotteita.
Qvikin tarina alkoi vuonna 2008. Maailma oli teknologisen vallankumouksen kynnyksellä, kun ensimmäiset oikeat älypuhelimet alkoivat ilmestyä. Perustajillemme – Larille, Tuukalle ja Eliakselle – kyseessä ei ollut pelkkä uusi trendi. He näkivät, että mobiiliteknologia tulisi pysyvästi muuttamaan tapaamme kommunikoida ja kokea elämää.
Yli 150 digitaalisen osaajan tiimimme tukee asiakkaitamme kaikissa tuotteen elinkaaren vaiheissa. Tiimissämme on niin huippuluokan suunnittelijoita, kehittäjiä, liiketoiminnan neuvonantajia kuin maksamisen asiantuntijoitakin. Mutta ennen kaikkea tiimissämme on fiksuja ihmisiä – ihmisiä, jotka osaavat priorisoida niitä asioita, jotka lopulta ratkaisevat menestyksen.
Qvik-konserni on innovatiivinen teknologiakonsultointiyritys, jolla on yli 150 digitaalisten tuotteiden asiantuntijaa Pohjoismaissa. Suunnittelemme ja toteutamme digitaalisia tuotteita, jotka ilahduttavat käyttäjiä ja tuottavat mitattavaa liiketoiminta-arvoa.
Qvik-konserni perustettiin Suomessa, ja sen alla toimii kaksi brändiä: Qvik Suomessa ja qte development Ruotsissa. Meillä on niin asiakkaita kuin asiantuntijoita eri puolilla Pohjois-Eurooppaa, joten vaikutamme rajojen yli. Qvik-konsernia tukee suomalainen pääomasijoittaja Bocap. Joitakin asiakkaitamme ovat Säästöpankki, Posti, Electrolux, Suunto ja Koenigsegg.
17+ vuotta
Kokemusta digitaalisista tuotteista
300 miljoonaa
Tyytyväistä loppukäyttäjää
35
Palkintoehdokkuutta ja voittoa
150+
Digitaalisten tuotteiden asiantuntijaa
Vuonna 2024 voitimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme Keskon kanssa kategoriassa Paras datan käyttö.
Vuonna 2023 voitimme Grand One -kilpailussa useita kategorioita asiakkaidemme Terveystalon Medoma-sovelluksella ja Keskon My Year Wrapped -ominaisuudella.
Vuonna 2022 voitimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme Terveystalon ajanvarausjärjestelmällä kategoriassa Paras käyttökokemus.
Vuonna 2022 ansaitsimme Siqniltä Future Workplaces -sertifikaatin kulttuurimme johtamisesta erinomaisella työntekijäymmärryksellä.
Vuonna 2020 voitimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme VR:n kanssa kategoriassa Paras palvelumuotoilu ja saimme kunniamaininnan Paras verkkopalvelu -kategoriassa Tallink Siljan kanssa.
Vuonna 2020 voitimme Blue Arrow Awardseissa asiakkaamme VR:n kanssa kategoriassa Paras digitaalinen palvelu. Saimme samassa kategoriassa kunniamaininnan asiakkaamme Tallink Siljan kanssa.
Vuonna 2018 voitimme Red Dot Awardseissa asiakkaamme Aurinkomatkojen kanssa palvelumuotoilun ja käyttöliittymäsuunnittelun kategorioissa.
Vuonna 2018 voitimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme Aurinkomatkojen kanssa Paras mobiilipalvelu -kategoriassa. Asiakkaamme Bolt.works sai kunniamaininnan samassa kategoriassa. Lisäksi Aurinkomatkat sai kunniamaininnan Paras verkkokauppa -kategoriassa.
Vuonna 2017 saimme asiakkaamme Sanoman kanssa HS.fi -uutispalvelulla kunniamaininnan kategoriassa Paras käyttökokemussuunnittelu.
Vuonna 2016 saimme Grand One -kilpailussa asiakkaamme Kindiedaysin kanssa kunniamaininnan Innovatiivisimman palvelun kategoriassa.
Vuonna 2016 saimme Red Dot Awardseissa asiakkaamme Kindiedaysin kanssa kunniamaininnan Innovatiivisin palvelu -kategoriassa.
Vuonna 2015 voitimme Ylen Uutisvahti-palvelulla kahdessa kategoriassa ja saimme Slushin tapahtumasovelluksella kunniamaininnan Paras käyttökokemussuunnittelu -kategoriassa.
Vuonna 2014 voitimme asiakkaamme Ylen kanssa Grand One -kilpailun Paras mobiilipalvelu -kategoriassa. Vuonna 2013 voitimme asiakkaamme Cabforcen kanssa Paras kuluttajapalvelu -kategoriassa.
Robert Seege, Sales Director


















